Onze Service

Levert Renmans aan huis ?

Wij zijn niet uitgerust om thuisleveringen uit te voeren. Wij beschikken niet over gekoeld transport en kunnen dus de koudeketting niet garanderen tot bij je thuis.


Welke betalingsmogelijkheden zijn er in de winkel?

Je kan betalen met cash, bankkaart en maaltijdcheques (Monnize, Edenred, Sodexo)


Kan ik een bestelling plaatsen en later afhalen?

Jazeker. Ten laatste de dag voor afhaling geef je telefonisch of rechtstreeks bij een van onze medewerkers in de beenhouwerij je bestelling door. Druk bij afhaling op de bel ‘snelle bediening’, en je wordt zo snel mogelijk geholpen. In drukke periodes of voor minder courante artikelen kan het zijn dat de wachttijd wat langer is. 


Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil er nog iets aan toevoegen bij afhaling, kan dat?

Natuurlijk. Uit respect voor de andere klanten vragen we je in dit geval wel om een nummer te nemen en je beurt af te wachten.


Kan men luchtledig verpakte producten verkrijgen?

Neen, wij verpakken niets luchtledig.


Kan men online bestellen?

Je bestelling in drie stappen, met of zonder extra-kaart. Meer weten


Verhuurt men fondue, raclette, … toestellen?

Neen, wij verhuren geen enkel toestel.


Tot wie mag ik mij richten voor sponsoring of tombolaloten?

Gezien de talrijke aanvragen tot sponsoring kunnen we hier niet op ingaan. Wel kunnen we enkele tombolaprijzen bezorgen. Gelieve hiervoor een aanvraag in te dienen via de contact rubriek van onze site.


Worden er kortingen gegeven voor feesten?

Onze algemene voorwaarden voor aankopen in grote hoeveelheden vind je op onze site onder de rubriek promoties. Wanneer de hoeveelheden vermeld onder deze rubriek sterk overschreden worden, kan je een aanvraag indienen via de rubriek contact of ons bellen op het nummer 0800/90002.


Worden er kortingen toegekend aan jeugdbewegingen? 

Ja. Aan jeugdbewegingen worden extra voordelen toegekend. Stuur ons jouw aanvraag via contact of bel ons op het nummer 0800/90002.