• 1

    HET VERSNIJDEN VOLGENS WENS,KWALITEIT TOT IN DE BEDIENING.

    Bij Renmans wordt u door een echte beenhouwer bediend.
    U geniet van zijn vakkennis en knowhow.
    Aarzel niet om hem advies te vragen.
    U kan hem ook vragen het vlees volgens uw wens te versnijden.
    Bij Renmans kiest u zelf het stuk dat u wenst en de manier waarop het versneden wordt.

  • 2

    Gehaktvlees verkocht binnen de 24 uur

    Het gehaktvlees, gebruikt voor de bereiding van onze specialiteiten, wordt in onze beenhouwerijen meerdere malen per dag gemaakt door onze beenhouwers.
    Door deze manier van werken stemmen wij onze productie af op uw vraag, en bieden wij u steeds gehakt aan van een onberispelijke versheid.
    Wanneer ons gehakt niet binnen de 24 uur verkocht wordt, nemen wij het uit de verkoop. Hierdoor zal u bij ons op maandagochtend nooit producten op basis van gehakt vinden, die op zaterdag bereid werden.
    Het is onze manier om u iedere dag opnieuw de meest verse producten te garanderen.

  • 3

    EEN ECHTE TRADITIONELE BEENHOUWERIJ WAAR ALLE BEREIDINGEN VAN VERS VLEES TER PLAATSE WORDEN GEMAAKT.

    Met bijna 300 winkels in België zijn de Renmans beenhouwerijen een traditionele service blijven leveren.
    Elke beenhouwerij heeft haar eigen atelier en apparatuur, nodig voor de bereiding van alle vleessoorten en specialiteiten.
    We verzekeren een onberispelijke kwaliteit. Als een product niet meer beschikbaar is in de toonbank, maakt uw beenhouwer het snel voor u klaar.

  • 4

    Het enige wat wij aan ons gehakt toevoegen

    Het gehakt dat wij iedere dag bereiden, bestaat uit vers vlees en niets dan vers vlees.
    Met uitzondering van enkele zorgvuldig uitgekozen kruiden voegen wij niets toe aan ons gehakt, geen water, melk, eieren, paneermeel, kleurstoffen, bewaarmiddelen of enig ander product.
    Het is ditzelfde gehaktvlees dat u terugvindt in onze worsten en bereidingen.
    Wanneer u bij ons gehakt koopt betaalt u enkel vers vlees en niets anders. Dit is wat wij verstaan onder “Altijd Kwaliteit”.

  • 5

    Geen diepvriezers

    Wij verwerken enkel vers vlees. Om die reden zijn er geen diepvriezers in onze beenhouwerijen en zullen die er ook nooit komen.
    Om u een onberispelijke versheid te verzekeren, leveren onze leveranciers het vlees meerdere malen per week in iedere beenhouwerij. Zo kunnen onze beenhouwers, het vlees en de specialiteiten die wij u aanbieden, elke dag vers bereiden.
    Indien u dit wenst kan u onze producten (*) in alle vertrouwen diepvriezen. Het is onze manier om u iedere dag de meest verse producten te garanderen.
    (*) met uitzondering van rundstong en spareribs, die ons soms ontdooid kunnen aangeleverd worden, wat in dit geval op het etiket in de beenhouwerij vermeld wordt.

  • 6

    Belgisch vlees

    Als Belgische onderneming, hebben wij vertrouwen in de Belgische veehouders, die ons reeds meer dan 30 jaar in staat stellen u vlees van eerste kwaliteit aan te bieden. Ons varkens-, rund- en kalfsvlees zijn 100 % Belgisch.*
    *Met uitzondering van het rundvlees van Uruguay dat wij geselecteerd hebben voor zijn uitstekende smaak en malsheid.

  • 7

    Geen reductie op kwaliteit

    Wanneer een product in promotie staat, is het enkel de prijs die daalt. De kwaliteit blijft ! Het vlees dat u in promotie koopt is absoluut van dezelfde kwaliteit als het vlees dat u het hele jaar door aan dagprijs koopt.
    Zelfs bij promoties krijgt u «Altijd Kwaliteit ».

  • 8

    Korte trajecten

    Om u een onberispelijke versheid te verzekeren geven wij voorrang aan de kortst mogelijke trajecten. Het overgrote deel van ons vlees wordt rechtstreeks van het slachthuis naar onze filialen geleverd. Zo beperken wij onnodige tussenpersonen, opslag en transport.
    Het is één van de elementen die ervoor zorgen dat wij u dagelijks de meest verse producten kunnen aanbieden !

  • 9

    Handschoenen en masker bij het maken van bereidingen op basis van gehakt.

    We stellen alles in het werk om elke stap in de bereiding van het vlees onder de meest strenge hygiënische omstandigheden te laten verlopen. En dit tot op het moment dat u ons vlees koopt.
    Bij de bereiding van gehakt en van alle bereidingen op basis van gehakt, moeten onze medewerkers altijd een masker en handschoenen dragen. Dit laat ons toe het vlees in de meest hygiënische omstandigheden te bereiden.
    Onze verkopers en verkoopsters dragen altijd een handschoen wanneer ze vlees uit de toonbank nemen. Na iedere klant wordt de handschoen weggeworpen en nemen zij een nieuwe.
    Dit om u een onberispelijke hygiëne te verzekeren.

  • 10

    Kwaliteitscontroles

    Hygiëne is in ons vak van primordiaal belang. Daarom hanteren wij zeer strenge normen. Onze medewerkers worden permanent opgeleid om deze normen nauwgezet na te leven.
    Om er zeker van te zijn dat deze normen perfect nageleefd worden in al onze beenhouwerijen, worden regelmatig controles uitgevoerd. Enerzijds zijn er de interne controles: de kwaliteitsdienst van onze firma doorkruist dagelijks het land om stalen te nemen in onze toonbanken.
    Anderzijds laten wij door een externe onafhankelijke firma bijkomende controles uitvoeren op hygiëne en kwaliteit in onze verkooppunten.
    Op die manier wordt iedere beenhouwerij meerdere malen per jaar gecontroleerd om u iedere dag een onberispelijke hygiëne en versheid te verzekeren.

  • 11

    Solidariteit met de minstbedeelden

    In ons land zijn er iedere dag duizenden mensen die niet het geluk hebben van een goede maaltijd te kunnen genieten. Wij kunnen een rol spelen bij het helpen van deze mensen.
    Hiervoor steunen wij de Restos du Cœur* en Poverello**. Wij helpen deze organisaties door hen iedere maand vlees te schenken voor de bereiding van vele duizenden maaltijden. En ook hier geen toegevingen: wij schenken hen vlees van de eerste kwaliteit, identiek aan datgene wat u in onze toonbank kan terugvinden.
    *Les Restos du Cœur, heeft 5 locaties die heel het jaar geopend zijn en 440.000 maaltijden bereiden en uitdelen. U kan helpen : BE44 2400 3333 3345 of http://www.restosducoeur.be/
    **>Poverello : Dagelijks worden er in de 11 centra meer dan 700 warme maaltijden bereid en opgediend.

  • 12

    WIJ HEBBEN ALTIJD AANDACHT VOOR UW OPMERKINGEN EN COMMENTAREN.

    Uw mening is belangrijk voor ons.
    Via onze enquêtes trachten wij voortdurend onze kwaliteit en service te verbeteren … voor u.
    Iedere dag worden tevredenheidsenquêtes via e-mail verstuurd.
    Wij nemen contact op met iedere klant die een opmerking maakt of een klacht indient.
    Er is een gratis groen nummer beschikbaar (0800 90 002) waarop u terecht kan voor een persoonlijk antwoord op uw vragen.