Getrouwheid

Wat zijn Extra punten ?

Met de Extra punten wordt uw trouw beloond en helpen wij u te besparen. WERKING :

  • Per aankoopschijf van € 4 ontvangt u 5 Extra punt die bewaard worden op uw Extra kaart (hoe een Extra kaart bekomen?). U krijgt bijkomende Extra punten bij aankoop van bepaalde producten in Extra Promo. Het totaal van de Extra punten verkregen via aankopen in uw vertrouwde beenhouwerij, wordt vermeld op uw kasticket.
  • Indien u ons uw e-mail adres doorgegeven heeft (ingeven e-mailadres), ontvangt u:
    • Bijkomende promoties op interessante artikelen boven op de promoties in de folder*
    • Bijkomende Extra punten voor uw verjaardag* .
    • Als eerste informatie over onze wedstrijden .
    • Informatie over uw beenhouwerij .

    *De Extra punten bekomen door een aankoop van deze persoonlijke aanbiedingen worden niet op uw kasticket weergegeven. Het duurt ongeveer 2 à 5 dagen vooraleer deze punten op uw kaart staan.

  • Wanneer u een totaal van 400 Extra punten verzameld heeft, zal een Extra cheque met een waarde van € 4 afgedrukt worden na uw kasticket. U kunt deze inruilen bij uw volgende aankoop. De cheque is 3 maanden geldig in alle Renmans beenhouwerijen in België en het Groothertogdom Luxemburg.

Een vraag verzenden

HOE TE GENIETEN VAN NOG MEER VOORDELEN DOOR ONS UW EMAIL ADRES DOOR TE GEVEN?

Een eerste vereiste voordat u ons uw e-mail adres kan doorgeven, is dat u over een Extra kaart moet beschikken (Hoe een Extra kaart bekomen?)Indien u reeds een Extra kaart heeft, vul uw e-mail adres in op www.renmans.be/extra. Vul het inschrijvingsformulier in met behulp van het nummer van uw Extra kaart (vermeld op de keerzijde van uw kaart) en uw gegevens.U ontvangt per mail:

  • Bijkomende promoties op interessante artikelen boven op de promoties in de folder,
  • Bijkomende Extra punten voor uw verjaardag .
  • Als eerste informatie over onze wedstrijden .
  • Informatie over uw beenhouwerij .

Een vraag verzenden

Het totaal van mijn Extra punten wordt niet vermeld op mijn kasticket

Het totaal van uw Extra punten wordt op uw ticket vermeld voor aankopen uitgevoerd in uw vertrouwde beenhouwerij.

  • Een beenhouwerij wordt beschouwd als uw vertrouwde beenhouwerij wanneer u 2 opeenvolgende aankopen uitvoert in dezelfde beenhouwerij met een interval van 48 u.
  • Het is ook in u vertrouwde beenhouwerij dat u uw Extra chèques zal ontvangen.
Een vraag verzenden

IK HEB DE PUNTEN VAN MIJN AANKOOP VOLGEND OP EEN GEPERSONALISEERD AANBOD PER MAIL NIET ONTVANGEN

In tegenstelling tot de normale Extra punten, zoals jullie deze vinden in de toonbank/folder :

  • De Extra punten verbonden aan een aankoop van gepersonaliseerde aanbiedingen opgestuurd per e-mail worden niet op uw kasticket weergegeven. Het duurt ongeveer 2 à 5 dagen voor deze Extra punten op uw kaart geplaatst worden.
  • Wanneer de punten op uw kaart gezet werden, krijgt u een e-mail ter bevestiging.

Een vraag verzenden

Ik heb de Extra punten voor mijn verjaardag niet ontvangen.

  • Herlees grondig de mail waarin deze punten aangekondigd werden. Hebt u wel degelijk een aankoop verricht binnen de 6 dagen voor uw verjaardag?
  • Indien ja, worden de Extra punten die u aangeboden werden naar aanleiding van uw verjaardag, 2 à 5 dagen na uw aankoop op uw kaart gezet.
Een vraag verzenden

Ik ben mijn Extra kaart verloren, wat moet ik doen ?

Het volstaat een nieuwe kaart aan te vragen bij een van onze medewerkers in de beenhouwerij. Om de punten die op uw verloren kaart stonden te recupereren, dient u het formulier in te vullen dat u kunt downloaden via de link “kaart verloren” van uw account. De punten zullen overgezet worden van uw oude naar uw nieuwe Extra kaart. Indien u het nummer van uw oude kaart niet meer kent, zullen wij proberen deze terug te vinden aan de hand van uw gegevens, voor zoverre u het initiële inschrijvingsformulier goed ingevuld heeft.

Een vraag verzenden

Hoe een Extra kaart bekomen ?

U krijgt een Extra kaart op eenvoudige aanvraag bij één van onze medewerkers in de beenhouwerij. U kunt de Extra kaart onmiddellijk gebruiken.

Een vraag verzenden

Ik ben mijn kaart vergeten, kunnen mijn punten er nadien bijgezet worden?

Ja. Vraag ons personeel een stempel te zetten op de achterzijde van uw kasticket. Uw punten zullen bij uw volgende aankoop, op vertoon van uw ticket, toegevoegd worden.
De toekenning van punten verbonden aan de aankopen gelinkt aan een gepersonaliseerd aanbod verkregen per mail, kan enkel gebeuren op vertoon van uw kaart op het moment van uw aankoop. Deze punten kunnen wij achteraf niet meer toevoegen.

Een vraag verzenden

Ik wens mijn puntensaldo te consulteren.

Ga naar uw account (toegang via de site www.renmans.be, rechts bovenaan) aan de hand van het nummer van uw Extra kaart (of uw Login) en uw wachtwoord. Klik op de link “mijn punten” om uw puntensaldo en overzicht te consulteren.

Een vraag verzenden

Hoe mijn gegevens, e-mailadres aanpassen ?

Ga naar uw account aan de hand van het nummer van uw Extra kaart (of uw Login) en uw wachtwoord (toegang via de site www.renmans.be, rechts bovenaan). Klik op de link “persoonlijke gegevens” om uw gegevens te updaten.

Een vraag verzenden

Wachtwoord vergeten, wat te doen ?

Ga naar de homepage van de site www.renmans.be. Klik op de link “Wachtwoord vergeten?” die u vindt in de toegangszone “mijn account” (rechts bovenaan). Uw nieuw wachtwoord zal u binnen enkele ogenblikken per mail toegestuurd worden.

Een vraag verzenden

Ik ontvang geen newsletter meer ?

Dit probleem kan verschillende oorzaken hebben :

  • U hebt uw e-mailadres gewijzigd en wij beschikken nog niet over deze informatie. Wijzig uw persoonlijke gegevens om de Renmans newsletter terug te ontvangen. (Hoe mijn gegevens, e-mailadres updaten?)
  • U hebt een andere PC of u heeft de configuratie zodanig gewijzigd dat het veiligheidssysteem onze e-mails niet meer aanvaardt. Contacteer in dit geval een computerdeskundige.
Een vraag verzenden

Ik ontvang de newsletter in een andere taal terwijl ik hem vroeger in de juiste taal kreeg.

In onze wekelijkse newsletter kan u bovenaan de taal wijzigen. Misschien is dit per ongeluk gebeurd. Wat ook de reden is, u hebt de mogelijkheid de taal te wijzigen via de link bovenaan de newsletter of u kan uw voorkeurtaal wijzigen in uw persoonlijke gegevens. (Hoe mijn gegevens, e-mailadres updaten?)

Een vraag verzenden

Service

Levert men aan huis ?

Neen. Wij zijn niet uitgerust om thuisleveringen uit te voeren. Wij beschikken niet over gekoeld transport en kunnen dus de koudeketting niet garanderen tot bij u thuis.

Een vraag verzenden

Kan men luchtledig verpakte producten verkrijgen ?

Neen, wij verpakken niets luchtledig.

Een vraag verzenden

Kan er besteld worden ?

Ja. Plaats uw bestelling ten laatste de dag voor* uw bezoek aan de beenhouwerij :

  • Telefonisch of rechtstreeks bij één van onze medewerkers in de beenhouwerij. Het telefoonnummer van uw beenhouwerij vindt u in de hoofding van uw kasticket.

De dag zelf gaat u naar het punt “Bestelling ” waar één van onze medewerkers u spoedig zal bedienen. Betaal en vertrek met uw bestelling zonder te wachten.

Zie pagina snelle bediening voor meer informaties.

*Voor mider courante artikelen, wordt een langere termijn gevraagd.

Een vraag verzenden

Kan men online bestellen ?

Neen. Op het ogenblik is dit niet mogelijk maar dit project wordt momenteel bekeken.

Een vraag verzenden

Verhuurt men fondue, raclette, … toestellen ?

Neen, wij verhuren geen enkel toestel.

Een vraag verzenden

Tot wie mag ik mij richten voor sponsoring of tombolaloten ?

Gezien de talrijke aanvragen tot sponsoring kunnen we hier niet op ingaan. Wanneer u een tombola organiseert kunnen wij u daarentegen enkele tombolaprijzen bezorgen. Gelieve hiervoor een aanvraag in te dienen via de Contact rubriek van onze site.

Een vraag verzenden

Worden er kortingen gegeven voor feesten ?

Onze algemene voorwaarden voor wat betreft aankopen in grote hoeveelheden vindt u op onze site onder de rubriek Promoties.

Wanneer de hoeveelheden vermeld onder deze rubriek sterk overschreden worden, kan u een aanvraag indienen via de rubriek Contact of ons bellen op het nummer 0800/90002.

Een vraag verzenden

Worden er kortingen toegekend aan jeugdbewegingen ?

Ja. Aan jeugdbewegingen worden extra voordelen toegekend. Stuur ons uw aanvraag via de rubriek Contact of bel ons op het nummer 0800/90002.

Een vraag verzenden

Promoties

Wat is de promotie van deze week ?

Raadpleeg de rubriek Promoties om op de hoogte te blijven van onze wekelijkse promoties.

Als u ons uw e-mail adres heeft doorgegeven (geef uw e-mail adres in), ontvangt u wekelijkse promoties en de af te drukken bons in uw newsletter. Maak via het nummer van uw Extra kaart (of uw Login) en uw wachtwoord verbinding met uw account (toegankelijk via de site www.renmans.be, rechts bovenaan). Klik op de link Mijn newsletter.

Een vraag verzenden

Worden maaltijdcheques aanvaard ?

Ja. Voor het betalen van uw aankopen aanvaarden wij naast cash ook de volgende betalingsmiddelen:

  • Maaltijdcheques
  • Bankkaart
Een vraag verzenden

Advies

Hoeveel vlees dient men te voorzien per persoon ?

Meestal voorziet men 200g vlees per persoon of 250 tot 300g afhankelijk van uw voorgerecht en de eetlust van uw genodigden.

Een vraag verzenden

Werkgelegenheid

Hoe kan u zich kandidaat stellen ?

Ga naar onze rubriek Jobs waar u snel te weten komt welke jobs er beschikbaar zijn in uw streek.

U kunt eveneens een spontane kandidatuur indienen via het formulier dat u vindt op onze internetsite onder de rubriek Jobs.

U kan zich tevens kandidaat stellen door ons te bellen op het nummer 0800/90002.

Een vraag verzenden

Wat zijn de voorwaarden om leerjongen/meisje te worden ?

Het gaat hier over een opleiding, afwisselend op school en in de beenhouwerij.

U dient over een diploma lagere school te beschikken en moet minimum 15 jaar oud zijn.

U moet zich eveneens inchrijven in een opleidingscentrum. Onze partnerscholen vindt u op onze site op de pagina opleiding.

Een vraag verzenden

Ik wens een slagersopleiding te volgen, waar kan ik informatie krijgen ?

Wij raden u aan de internetsites van de beenhouwerijscholen te bezoeken. De lijst met onze partnerscholen vindt u op onze site op de pagina opleiding.

Een vraag verzenden